niedziela, 25 stycznia 2015

"Ranki zimowe zrobione są ze stali, mają metaliczny smak i ostre krawędzie. (...) O siódmej rano, w styczniu, widać, że świat nie został stworzony dla Człowieka, a na pewno nie ku jego wygodzie i przyjemności."

 

Potrzebowałam chwili wytchnienia od niekończącej się nauki, więc wróciłam na weekend do domu.
Teraz wiem, że była to najlepsza decyzja. Oglądałam filmy z Mamą, byłam na basenie i spacerze w parku, robiłam sobie smoothie dwa razy dziennie i po prostu się relaksowałam/obijałam.
Wróciłam do Wrocławia z nową siłą do pokonania każdego kolokwium i pisania prac kontrolnych!

2 komentarze:

  1. również chyba powinnam pomyśleć o takim wolnym weekendzie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, już zapomniałam, jak pięknie wygląda park w zimie !
    Nie mogę się doczekać, gdy wybiorę się do mojego lasu !

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 dowód na istnienie , Blogger